Forsendelse

HÅNDTERING AV DIN BESTILLING. Vi har som mål at alle bestillinger som motts innen kl. 12 på hverdager ekspederes samme dag og senest hverdagen etter.

FORSENDELSE. Vi bruker enten Post Danmark (Danmark) eller BRING (Norge og Sverige).   

FRAKTPRISER:

Levering i Danmark: 175,- DKK
Levering i Sverige: 320,- SEK
Levering i Norge: 250,- NOK
Levering til Færøyene: 450,- DKK
Levering til Grønland: 450,- DKK

ORDREBEKREFTELSE. Etter at du har sendt inn bestillingen får du en e-post fra oss med ordrestatus. Bestillingen behandles alle hverdag fra mandag til fredag. Hvis du ikke er hjemme for å motta pakken, får du et kort med opplysninger om at pakken er forsøkt levert samt hvor og når du kan hente pakken. Pakker som ikke hentes i løpet av 20 dager, returneres til Quooker.

LEVERING TIL EN ANNEN ADRESSE. Du har mulighet til å få varene levert til en annen adresse enn betalingsadressen. Faktura sendes bare til den e-postadressen som står oppført som betalingsmottaker, og dermed kan du sende våre produkter som gaver.

MANGLENDE, FEILAKTIG ELLER SKADET LEVERANSE. Hvis du mottar bekreftelse på avsendelsen, men ikke mottar pakken i rett tid, ber vi deg kontakte kundeservice via e-post [email protected] eller telefon 66892323 (hverdager, 9–16). Kundeservice kan fortelle deg hva du skal gjøre.

90-dagers returrett
RETURPOLICY Quooker tilbyr hele 3 måneders (90 dager) angrerett, regnet fra den dagen da du mottar varene. Velger du å angre kjøper, skal du returnere varen i samme stand og mengde som du mottok den.

Merk at du utelukkende kan returnere varer som er kjøpt via nettet på Quooker.dk, Quooker.se eller Quooker.no etter de retningslinjer vi beskriver nedenfor.

Vi tilbyr også 90-dagers angrerett og pengene tilbake på varer kjøpt via våre forhandlere. Da skal du i så fall henvende deg til den forhandleren der du kjøpte Quookeren. Merk at vi kan kreve erstatning for varer som er skadet.

SLIK RETURNERER DU VARENE:
Send en e-post til [email protected] der du opplyser: Fakturanummer og helst årsaken til returnering slik at vi kan forbedre vår service i fremtiden.

Pakk varen i en forsvarlig emballasje, skriv navn og adresse tydelig og legg gjerne med en kopi av faktura/ordrebekreftelse slik at vi raskt kan identifisere pakken og dermed hjelpe deg.

Send pakken til vårt hovedkontor, du finner adressen her.

TILBAKEBETALING: Kort tid etter at du har mottatt en e-post med bekreftelse på at vi har mottatt de returnerte varene, tilbakebetales beløpet til deg. Leveringsomkostninger refunderes i henhold til våre generelle vilkår og betingelser. Merk: Det kan ta opptil 10 hverdager før beløpet går inn på din konto.

Forretningsbetingelser
Når du handler via nettet hos Quooker gjelder følgende betingelser:

LEVERING. Vi har som mål at alle bestillinger som mottas før kl. 12 på hverdager ekspederes samme dag og senest tre hverdager etter. Hvis du har bestilt en eller flere varer som ikke er på lager, kontakter vi deg for nærmere avklaring.

FRAKT Før du godkjenner bestillingen opplyses du om gjeldende fraktpris. Dermed kan du angre kjøpet før du må skrive inn betalingsopplysninger.

BETALING: Quooker aksepterer betaling med Dankort /VISA-Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, Diners og American Express. Pengene blir først trukket fra kontoen din når varene sendes.

SIKKERHET Quooker krypterer alle dine kortopplysninger med den såkalte SSL-protokollen (Secure Socket Layer). Det betyr at hverken Quooker eller uvedkommende kan lese av ditt kortnummer eller annen informasjon under transaksjonen, og dermed er det helt trygt å handle hos oss.

Når du gjennomfører en nettbetaling med kredittkort er du alltid sikret mot misbruk. Du har nemlig muligheten til å avvise betalingen når du mottar betalingsoversikten. Det finnes ingen selvrisiko hvis kortet skulle bli misbrukt i Quookers nettbutikk, fordi vi bruker 

ANGRERETT Quooker tilbyr hele 3 måneders (90 dager) angrerett, regnet fra den dagen da du mottar varene. Velger du å angre kjøper, skal du returnere varen i samme stand og mengde som du mottok den.

Når returen er mottatt og godkjent, refunderes kjøpsprisen til ditt kredittkort i løpet av noen få dager. Omkostninger for returneringen må du selv stå for. Det er viktig at du følger våre praktiske anvisninger slik at vi kan håndtere saken din raskest mulig. Les mer under punktet "Vareretur".

Kjøpet kan også andres ved å nekte å motta varene eller ved å overlate pakken til distributøren. Merk at vi ikke mottar pakker sendt med oppkrav.

REKLAMATION Quooker gir to års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven ved omfattende mangler som konstateres ved normal bruk. Reklamasjonsretten dekker ikke feil, skader eller slitasje som har direkte eller indirekte oppstår som en følge av feil bruk, mangel på vedlikehold, vold eller uautorisert inngrep. Reklamasjon grunnet feil eller mangler skal meldes til Quooker innen rimelig tid etter at feilen eller mangelen oppdages eller burde vært oppdaget. Hvis man reklamerer i løpet av to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

I forbindelse med reklamasjonssaker refunderer Quooker rimelige returomkostninger. Husk å få en kvittering for avsendelse slik at vi kan betale tilbake dine fraktomkostninger. Merk at vi ikke mottar pakker sendt med oppkrav.

Det er viktig at du følger våre praktiske anvisninger slik at vi kan håndtere saken din raskest mulig. Les mer under punktet "Vareretur".

VARERETUR Ved angret kjøp eller reklamasjon:
Send en e-post til [email protected] der du opplyser: Fakturanummer, og ved reklamasjoner også en forklaring.

Pakk varen i en forsvarlig emballasje, skriv navn og adresse tydelig og legg gjerne med en kopi av faktura/ordrebekreftelse slik at vi raskt kan identifisere pakken og dermed hjelpe deg.

Send pakken til vårt hovedkontor. Du finner adressen her.

TILBAGEBETALING Kort tid etter at du har mottatt en e-post med bekreftelse på at vi har mottatt de returnerte varene, tilbakebetales beløpet til deg. Leveringsomkostninger refunderes i henhold til våre generelle vilkår og betingelser. Det kan ta opptil 10 hverdager før beløpet går inn på din konto.

FORBEHOLD OM PRISFEIL OG UTSOLGTE VARER. Vi tar forbehold om skrivefeil, prisfeil og utsolgte varer. Skulle bestillingen din berøres av dette blir du automatisk kontaktet av en av våre medarbeidere i løpet av 24 timer på hverdager.













QUOOKER-SUPPORT

RING OSS
66 89 23 23
ÅPNINGSTIDER
Mandag til torsdag: 10.00-16.00
Fredag: 10.00-15.00